Koronawirus

Powrót doOferta specjalnastrony wyżej

 
 
Szanowni Państwo,
pomimo nadzwyczajnej sytuacji, w jakiej wszyscy się znajdujemy, postanowiliśmy pracować i pomagać naszym Pacjentom. Jesteśmy i działamy. Nasza Klinika pracuje w normalnych godzinach od poniedziałku do piątku od 9.00 do 20.00. Do Państwa dyspozycji są lekarze wszystkich specjalności. Wykonujemy większość zabiegów z zakresu: stomatologii zachowawczej, dziecięcej, periodontologii, endodoncji mikroskopowej, ortodoncji, protetyki, chirurgii i implantologii. Zapraszamy również na zabiegi profilaktyczne, wizyty kontrolne oraz diagnostyczne z przygotowaniem planu leczenia.  
 
Ze względu na duże zainteresowanie prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, nadal w pierwszej kolejności przyjmowani są: 
  • pacjenci z bólem
  • pacjenci wymagających pilnej interwencji stomatologicznej
  • dzieci, którym niezbędna jest pomoc dentysty
  • inne, niemogące czekać przypadki
 
Dzwońcie: 668 984 598 lub piszcie: recepcja@nieboli.pl
 
Zapewniamy, iż dołożyliśmy wszelkich starań, aby czuli się Państwo u nas bezpiecznie. Wyposażyliśmy gabinety w dodatkowy sprzęt i wdrożyliśmy szereg procedur umożliwiających nam przyjmowanie pacjenta przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa zgodnie z zaleceniami Ministra Zdrowia, Naczelnej Izby Lekarskiej i Sanepidu. Dotyczy to zarówno Pacjentów, jak i personelu. Wszystkie podjęte działania mają na celu zmniejszenie ryzyka zakażenia się koronawirusem podczas wizyty. 
 
Zachęcamy do pozostania z nami w kontakcie, śledzenia naszej strony www i mediów społecznościowych, gdzie będziemy zamieszczać wszelkie aktualizacje w zależności od zmieniających się warunków. 
 
Jednocześnie przepraszamy za wszelkie niedogodności, prosimy o zachowanie spokoju, liczymy na Państwa zrozumienie i stosowanie się do procedur bezpieczeństwa :)
 
    
 
NOWE STANDARDY
Ze względu na konieczność zapewnienia maksymalnej ochrony wizyta w Klinice znacznie różni się od tej, którą pamiętacie Państwo sprzed epidemii. Bez obaw, nasz personel przeprowadzi Państwa bezpiecznie przez każdy jej etap.
 
Poniżej znajdziecie Państwo kilka przydatnych informacji, zachęcamy do zapoznania się z nimi. 
 
Jakie procedury są obecnie obowiązującymi?
  1. Wymiana odzieży personelu medycznego po każdej wykonanej procedurze leczniczej.
  2. Odkażanie lekarza i innych pracowników Kliniki po każdej wizycie.
  3. Dezynfekcja, oczyszczanie chemiczne i fizyczne oraz wietrzenie połączone z przerwą w pracy gabinetu po każdej wizycie pacjenta.
  4. Brak osób towarzyszących w gabinecie (wyjątek może stanowić opiekun osoby niepełnosprawnej lub dziecka do lat 10).
  5. Niemożność poruszania się po Klinice osób spoza personelu bez nadzoru.
  6. Przeprowadzanie wywiadów lekarskich dotyczących zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19
  7. Oczekiwanie na wizytę poza powierzchnią recepcji np. w samochodzie.
  8. Pomiar temperatury ciała pacjenta bezpośrednio przed wizytą.
  9. Odkażanie rąk przez pacjenta bezpośrednio przed i  po wizycie.
  10. Pomiar temperatury ciała całego personelu Kliniki min. co 2 godziny.
  11. Regularna dezynfekcja wszystkich powierzchni płaskich poza strefą medyczną (recepcja, WC) oraz klamek i pochwytów.
 
Jakie nowe rozwiązania zastosowaliśmy w Centrum Zdrowego Uśmiechu w celu zmniejszenia ryzyka zakażenia się wirusem?
  1. Atestowane maski, rękawiczki, fartuchy i przyłbice dla personelu.
  2. Lampy UVC zabijające wirusy i bakterie. 
  3. Śluzy.
  4. Termometry elektroniczne do mierzenia temperatury ciała.
  5. Filtry węglowe w wentylacji mechanicznej zapewniające dostęp świeżego i oczyszczonego powietrza.
  6. Dodatkowe – ponadstandardowe – środki dezynfekcyjne.
  7. Maski, ręakwiczki i ochraniacze na obuwie dla pacjentów.
  8. Oznaczenia ostrzegawcze.
 
Jak należy przygotować się do wizyty i jak będzie ona przebiegała?
Podczas rozmowy telefonicznej z recepcjonistką przeprowadzany jest wywiad epidemiologiczny kwalifikujący pacjenta do wizyty. 
 
WAŻNE
Prosimy wszystkich pacjentów o podawanie tylko rzetelnych i prawdziwych informacji na temat stanu swojego zdrowia, gdyż ma to wpływ na bezpieczeństwo zarówno pacjenta jak i personelu medycznego!
 
W dniu wizyty pacjent proszony jest o: 
  • punktualne przybycie na wyznaczoną przez rejestratorkę godzinę (jest to 15 minut przed rozpoczęciem leczenia),
  • niezabieranie ze sobą zbędnych rzeczy, takich jak: torebka, siatka, saszetka, jedzenie, picie itp. wystarczy zabrać dokument tożsamości, telefon, kartę płatniczą – te niezbędne rzeczy powinny zmieścić się w kieszeni Państwa ubrania,
  • oczekiwanie na swoją wizytę poza obszarem recepcji (np. w samochodzie lub przed Kliniką z zachowaniem bezpiecznych odległości od pozostałych osób),
  • zgłoszenie swojego przybycia do Kliniki telefonicznie i oczekiwanie na nasz personel, który podejdzie do Ciebie. 
 
Pierwszy pomiar temperatury Twojego ciała zostanie wykonany jeszcze przed wejściem do Kliniki na zewnątrz lub w samochodzie termometrem bezdotykowym.
 
Następnie nasz personel zaprowadzi Cię w miejsce, gdzie zostawisz wierzchnie okrycie (ŚLUZA 1) i rozpoczniesz w Klinice wizytę od dezynfekcji rąk oraz zostaniesz wyposażony w środki ochrony osobistej: maskę (możesz pozostać w swojej), rękawiczki jednorazowe i ochraniacze na obuwie. 
 
W recepcji zostaniesz poproszony o wypełnienie karty informacyjnej, wywiadu epidemiologicznego oraz zgody na zabieg w czasie epidemii. Długopisy są wymieniane po każdym podpisaniu ankiety. Nie możesz używać własnego długopisu!
 
Następnie zostaniesz zaprowadzony do gabinetu przez ŚLUZĘ 2. Tam będzie czekał lekarz i asysta. Jeśli gabinet nie będzie jeszcze gotowy na Twoje przyjęcie, będziesz mógł oczekiwać na wizytę w bezpiecznym miejscu – STREFA WEJŚCIA. 
 
Prosimy, abyś poruszał się po pomieszczeniach trzymając dłonie razem z przodu i niczego nie dotykał!
 
Twoja maseczka zostanie zdjęta tylko na czas leczenia. Wszystkie rozmowy z lekarzem odbędą się z maseczką na twarzy.
 
Po zakończonej wizycie w towarzystwie personelu udasz się do rejestracji przez ŚLUZĘ 3.
Na tym etapie ponownie zdezynfekujesz ręce.
 
Preferujemy płatności elektroniczne (kartą, zbliżeniowo), klawiatura terminala jest dezynfekowana.
 
Po zakończonych formalnościach nasz personel odprowadzi Cię do miejsca, gdzie zostały Twoje ubrania wierzchnie. Następnie udasz się do swojego auta lub domu. 
 
Po każdej wizycie przeprowadzamy pełne wyjałowienie gabinetu, sprzętu i wymieniamy odzież ochronną oraz wykonujemy szereg czynności aseptycznych wobec lekarza i całego personelu.
 
UWAGA! Odmawiamy przyjęcia pacjenta w następujących przypadkach:
  • jeśli występują objawy jakichkolwiek infekcji, typu: gorączka, kaszel, katar, duszności,
  • jeśli osoba jest aktualnie w trakcie obowiązkowej kwarantanny,
  • jeśli osoba miała styczność z innymi osobami przebywającymi na kwarantannie lub przebywała w ostatnim czasie w miejscach, będących ogniskami koronawirusa.